طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاهی

بیشتر صاحبان کسب و کار در دیدن نتیجه عجول هستند و می خواهند هرچه سریع تر وب سایتی که می خواستند به ثمر بنشیند. اما این موضوع نیازمند صبر و حوصله است.

رسیدن به این سوال و تعیین زمان لازم برای طراحی یک وب سایت حرفه ای در گرو پاسخ به برخی سوالات است. به عنوان مثال طراحی سایت اختصاصی است یا آماده؟ نیازمند کدنویسی است یا خبر؟ وب سایت تک زبانه است یا چند زبانه؟ و … که می بایست پاسخ تمامی این سوالات مشخص شود و سپس نتیجه نهایی اعلام گردد.

با طراحی وب سایت حرفه ای در تارینوتک نیازی به پاسخ به این سوالات نیست. مجموعه تارینوتک همراه با کادر مجرب طراحان سایت خود یک محدوده زمانی مشخص برای طراحی تمامی انواع وب سایت ها در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با سفارش طراحی سایت در تارینوتک، 20 روز پس از سفارش وب سایت خود را آماده تحویل بگیرید.

همچنین متخصصین تارینوتک برای صاحبان کسب و کاری که برای تحویل وب سایت خود عجله دارند نیز راه حلی پیش رو گذاشته است. شما می توانید با استفاده از پکیج های دیگر این شرکت، وب سایت خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

زمان بندی متدوال برای پروژه های طراحی سایت
فرقی نمی کند شما در حال طراحی یک سایت برای یک برند بزرگ باشید و یا اینکه در حال ریدیزاین یک وب سایت از پیش آماده باشید. می بایست مراحل زیر به ترتیب انجام شود تا پروژه نهایی بدون ایراد در اختیار مشتری قرار بگیرد. در این بخش می خواهیم به این مراحل بپردازیم. متخصصین تارینوتک با جمع آوری این مباحث تلاش می کنند تا شما را در طراحی بهتر و اختصاصی تر وب سایتتان یاری کنند. با ما همراه باشید.

پرسشنامه وب سایت
هنگام عقد قرارداد میان شما و شرکت طراح سایت، اولین گزینه تهیه یک پرسشنامه است این پرسش نامه شامل لیستی از سوالات است که مشتری می بایست به آن ها پاسخ دهد تا طراح متوجه طرح ذهنی مشتری شود. سعی کنید به تمامی این سوالات به دقت پاسخ دهید تا سبب سردرگمی طراح سایت نشوید. در صورتی که اطلاعات کافی در مورد بخش های طراحی سایت ندارید، می توانید سلیقه طراحی سایت را به طراحان ما بسپارید و از دیدن نتیجه کار شگفت زده شوید.

روش دیگر این است که از وب سایت های دیگر کمک بگیرید. می توانید از وب سایت های مشابهی که در حال فروش محصولات و یا ارائه خدمات شما می باشند ایده بگیرید و از طراحان سایت ما بخواهید، سایت شما را نیز مشابه یکی از همان سایت های رقیب طراحی کند. در این زمینه می توانید بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی نیز استفاده کنید.

این کار سبب می شود سلیقه شما برای طراح سایت آشکارتر شود و راحت تر بتواند یک سایت حرفه ای را برای شما طراحی کند.

مرور پرسش نامه
پس از اتمام پرسش نامه، ایده های شما در اختیار طراحان سایت قرار می گیرد و یک بررسی کلی در مورد طراحی شما صورت می گیرد. در ادامه طی یک تماس تلفنی تمامی نقاط کوری که برای طراح ایجاد شده است، برطرف می گردد. در طی این جلسه تلفنی اهداف، منحنی فروش، پیشنهادات طراح سایت، عناصر طراحی و … بررسی می گردد. در پایان این گفتگو مسیر طراحی برای طراح مشخص می شود تا بتواند وب سایتی طراحی کند که مطابق با سلیقه مشتری باشد.

طراحی اولیه
این بخش از طراحی که حدود 5 الی 7 روز به طول می انجامد، طراح سایت یک طرح اولیه از وب سایت شما آماده می کند. رنگ بندی متناسب با وب سایت و محصولات شما، کدنویسی فونت های خوانا و زیبا، مشخص کردن تعداد برگه ها برای وب سایت و … همگی در این مرحله صورت می گیرد و یک وب سایت خام در انتهای این مرحله تشکیل می شود که راهی دراز برای رسیدن به سایت دلخواه دارد.

مرور طراحی اولیه
در این مرحله طرح اولیه که در بخش پیشین ایجاد شد، به مشتری نشان داده می شود. اگر طرح اولیه دقیقا همان چیزی باشد که مشتری خواسته بود، اهداف آینده برای مشتری بیان شده و به طراحی ادامه می دهد. در این مرحله ممکن است مشتری خواستار چند تغییر جزئی باشد که تنظیمات آن ممکن است یک الی دو روز زمان ببرد. در صورتی که تغییرات کلی باشد و نیاز به طراحی پایه ای باشد، طراحان تارینوتک تا 7 روز طراحی های مورد نیاز مشتری را پایه ریزی می کنند.

اجرای طرح
پس از تایید طرح، برنامه نویسی سایت آغاز می شود و طراح سایت شروع به کدنویسی می کند تا وب سایت برای ورود مطالب آماده شود. اینجا جایی است که شما می توانید پیشرفت روزانه وب سایت خود را به صورت روزانه با اطلاعات خودتان مشاهده کنید. همچنین می توانید در روند کار حضور داشته باشید و در صورتی که مطالب بارگذاری شده اشتباه بود، به طراح سایت گوشزد کنید. هنگامی که طراحی این بخش به پایان رسید، می بایست به تایید مشتری برسد و محتواهای آن کاملا تکمیل شود.

برخی از صفحات یک وب سایت مانند تماس با ما و درباره ما، معمولا دارای یک محتوای کوتاه در مورد شرکت و یا فروشگاه شما می باشند. بهتر است این محتوا به قلم شما نوشته شود تا کارایی بهتری داشته باشد. شرکت ها معمولا در این بخش در مورد سال تاسیس شرکت و روند انجام کار خود به اختصار توضیح می دهند. در مورد فروشگاه ها نیز این امر می تواند صادق باشد.

بررسی نهایی و تایید
در این مرحله به روزهای انتهایی طراحی سایت نزدیک می شویم و کم کم زمان تحویل پروژه فرا می رسد. سایت برای تایید نهایی در اختیار مشتری قرار می گیرد تا ایرادات جزیی لازم را بیان کند.

سئو سایت
زمانی که مشتری تایید نهایی بدهد سایت راه اندازی می شود و در موتورهای جستجو قابل رویت است. باید اطمینان حاصل کرد که بهینه سازی برای موتورهای جستجو انجام شده است.

طراحان تارینوتک از همان ابتدای طراحی به فکر سئو ساتی شما هم هستند و کدنویسی های لازم را برای بهینه سازی انجام می دهند تا در ادامه راه دچار مشکل نشوید.

شما می توانید برای تبلیغات سایت خود شروع به سئو سایت کنید و یا اینکه این مورد را نیز به دست سئوکاران ما بسپارید. سئو یک سایت امری زمان بر است که نیاز به حوصله دارد. برای اینکه به صفحات اول گوگل نزدیک شوید و در نتایج برتر ظاهر شوید، می بایست بر روی سئوی سایت خود کار کنید. تارینوتک در این زمینه سه بسته پیشنهادی را به شما ارائه می دهد که می توانید هر یک را با توجه به بودجه خود و به دلخواه انتخاب کنید. مهم ترین تفاوت در میان پکیج ها زمان اجرای سئو و نتیجه گیری از سئو سایت است.

چقدر زمان برای طراحی سایت لازم است؟
در بخش پیشین در مورد روند طراحی سایت صحبت شد. تمامی این مراحل با توجه به راحتی کار، قالب مورد استفاده، میزان کدنویسی و … می توانید تغییر کند. بنابراین لازم است که در ابتدا تمامی این روندها تعیین شود و سپس در مورد زمان طراحی سایت صحبت کنیم.

علاوه بر موضوعاتی که بیان شد، عوامل بسیاری بر زمان طراحی سایت تاثیرگذار هستند. همچنین میزان توانایی، تخصص و تجربه تیم طراحی سایت نیز بر سرعن اجرای کار بسیار تاثیرگذار است. در مقابل شما نیز به عنوان کارفرما می بایست همکاری های لازم را داشته باشید تا در کوتاه ترین زمان، نتایج دلخواه را کسب کنید.

نوع سایت
سایت ها با توجه به نوع کسب و کار و یا نوع خدمات انواع مختلفی دارند. سایت اطلاع رسانی، وبلاگی، فروشگاهی، شرکتی و … تنها بخشی از انواع سایت های مختلف هستند. تمامی این سایت ها با توجه به کاربردشان ممکن است زمان طراحی آن ها تغییر کند. به عنوان مثال طراحی سایت فروشگاهی به دلیل ایجاد درگاه پرداخت و افزایش امنیت سایت و همچنین قرار دادن انواع محصولات، نسبت به دیگر ساتی ها زمان بر است.

یک سایت اطلاع رسانی و یا وبلاگ ساده ممکن است در چند روز آماده شود. و حتی می توان برای این سایت ها از قالب آماده و ارزان استفاده کرد که زمان طراحی سایت را به حداقل می رساند.

کیفیت سایت
کیفیت وب سایت شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولا ساخت یک سایت رابطه مستقیمی با بودجه شما دارد. در صورتی که تنها یک سایت ساده بدون ویژگی های بصری جدید بخواهید، لازم به هزینه هی هنگفت نیست و تنها با یک قالب آماده نیز می تواند به سایت دلخواه شما دست یافت. طبیعتا این نوع وب سایت از کیفیت پایین تری برخوردار است. کد نویسی درون سایت، امنیت سایت، رعایت اصول سئو از پایه طراحی سایت، رابط کاربری، تجربه کاربری و … همگی بر کیفیت سایت موثر هستند و هر یک به تنهایی می توانند سبب افزایش کیفیت وب سایت شما باشند.

تیم ارائه دهنده طراحی سایت
برای طراحی وب سایت خود سعی کنید شرکتی را انتخاب کنید که معتبر بر زمان، هزینه، کیفیت پروژه شما باشد. یک تیم متخصص قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه شما به اتمام برساند و در عین حال کیفیت وب سایت شما کاهش نیابد. حتما قبل از عقد قرارداد اعتبار، نمونه کارها و رزومه شرکت را بررسی کنید تا اطمینان یابید که در مورد پروژه طراحی شما بدقولی صورت نمی گیرد.

شما عزیزان می توانید برای طراحی سایت خود با مشاورین تارینوتک به صورت رایگان در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین سایت را داشته باشید.

وظایف تیم طراحی سایت چیست؟
تیمی که با آن قرارداد بسته اید تا وب سایت شما را به ثمر برساند می بایست برخی از وظایف را به درستی انجام دهد. برخی از این وظایف به شرح زیر است.

لایه بندی، قالب اختصاصی و افزونه ها
تولید محتوای اولیه
طراحی گرافیکی
رعایت ابتدایی اصول سئو
اگر تمامی این موارد توسط تیم طراحی سایت به درستی صورت پذیرد شما می توانید از یک هفته تا یماه برای طراحی سایت خود زمان در نظر بگیرید. اما طراحی سایت به همینجا ختم نمی شود و نمی توان در این حالت انتظار بهره برداری داشت. یک وب سایت برای اینک ه به بهره برداری برسد ممکن است چندین ماه تا چندین سال به زمان نیاز داشته باشد. در ادامه به برخی از موارد مهم در ادامه طراحی سایت می پردازیم.

موارد مهم بعد از طراحی سایت
طرایح یک سایت در واقع پایان کار نیست، بلکه تنها بخشی از راه برای رسیدن به موفقیت در فضای مجازی است. از جمله مواردی که پس از طراحی به آن نیاز دارید به شرح زیر است:

پشتیبانی سایت
مهم ترین و اصولی ترین موضوع پشتیبانی وب سایت پس از طراحی است. یک سایت در طول دوره فعالیت خود دستخوش تغییرات گسترده ای می شود و تیم پشتیبانی می بایست این موارد را انجام دهد. به عنوان مثال ممکن است در مسیر بهره برداری از پروژه، برخی از برگه ها و یا گزینه ها رضایت مشتری را در برنداشته باشد، برای حل این مشکل می بایست دیزان آن بخش را تغییر داد.

تیم تارینوتک پس از اینکه طراحی وب سایت شما را به اتمام رساند، به مدت یک سال به صورت رایگان در کنار شما خواهد بود تا مشکلات احتمالی ایجاد شده را برطرف کند.

از دیگر عواملی که تیم پشتیبانی بر عهده دارند می توان به بحث امنیت وب سایت، به روز رسانی افزونه ها و قالب و کدها، بررسی باگ ها و … اشاره کرد.

سئو وب سایت
حتما در مسیر طراحی سایت به کلمه سئو برخورده اید. بی شک یکی از بهترین عواملی که اگر یک وب سایت در مسیر طراحی و پس از طراحی از آن بهره مند نباشد، به راحتی نمی توان موفقیت آن را تضمین کرد. داشتن یک تیم سئوکار سبب می شود وب سایت شما در بهترین رتبه ها از صفحه گوگل باشد. هرچقدر سئو وب سایت شما قوی تر باشد، متناسب با آن فروش و بازدید بیشتری خواهید داشت.

تیم سئوکار تارینوتک به روش های متعددی صفحات سایت شما را در کلمات کلیدی مورد نظرتان به رتبه های اولیه می رساند. هرچقدر تعداد این صفحات بیشتر باشد تضمین موفقیت شما بالاتر است. در صورتی که سئو وب سایت خود را در اختیار تیم متخصص تارینوتک قرار دهید، به صورت تضمینی در حداقل 20 کلمه می توانید در صدر باشید و به بالاترین میزان فروش و ارائه خدمات خود دست پیدا کنید.

تولید محتوا
وب سایتی که محتوا ندارد مانند فروشگاهی است که ویترین ان خالی است. تولید کننده محتوا با استفاده از تخصص خود به معرفی هرچه بیشتر محصولات شما می پردازد. این محتوا برای کسانی که صاحب وب سایت فروشگاهی هستند بسیار مهم است. تولید محتوا می تواند به روش های مختلفی صورت بگیرد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

محتوای متنی: همانطور که از نامش پیداست این محتوا به صورت نوشته هایی است که مرتبط با کسب و کار شما می باشد و در صفحات وبلاگ، معرفی محصول، شبکه های اجتماعی و … انجام می شود.

محتوای صوتی: یکی از روش ها برای بهبود جایگاه وب سایت تولید پادکست است. وب سایت های زیادی برای جلب مشتری از پادکست استفاده می کنند که نتایج جالب توجهی نیز دریافت کرده اند.

محتوای تصویری: یکی از موثرترین روش ها تولید محتوای تصویری می باشد. گاهی یک عکس می تواند تاثیر بیشتری از یک نوشته و یا حتی فایل صوتی داشته باشد. محتوای تصویر همیشه مورد استقبال مردم است بنابراین برای جلب رضایت مخاطبین خود حتما از محتوای تصویری نیز بهره ببرید.

نقد و بررسی
طراحی یک سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که هریک نقش تعیین کننده ای در زمان طراحی سایت دارند. همانطور که بیان کردیم در ابتدای راه شما تنها 1 هفته برای طراحی سایت نیاز دارید. ولی در صورتی که می خواهید به یک وب سایت حرفه ای دست پیدا کنید باید صبور باشید.

ما در تیم تارینوتک آماده ارائه بهترین خدمات طراحی سایت و توسعه کسب و کار شما هستیم. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا سفارش وب سایت با مشاورین ما در تماس باشید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۰:۲۸ توسط:tina موضوع: نظرات (0)