طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

طراحي سايت فروشگاهي

بيشتر صاحبان كسب و كار در ديدن نتيجه عجول هستند و مي خواهند هرچه سريع تر وب سايتي كه مي خواستند به ثمر بنشيند. اما اين موضوع نيازمند صبر و حوصله است.

رسيدن به اين سوال و تعيين زمان لازم براي طراحي يك وب سايت حرفه اي در گرو پاسخ به برخي سوالات است. به عنوان مثال طراحي سايت اختصاصي است يا آماده؟ نيازمند كدنويسي است يا خبر؟ وب سايت تك زبانه است يا چند زبانه؟ و … كه مي بايست پاسخ تمامي اين سوالات مشخص شود و سپس نتيجه نهايي اعلام گردد.

با طراحي وب سايت حرفه اي در تارينوتك نيازي به پاسخ به اين سوالات نيست. مجموعه تارينوتك همراه با كادر مجرب طراحان سايت خود يك محدوده زماني مشخص براي طراحي تمامي انواع وب سايت ها در اختيار شما قرار مي دهد. شما مي توانيد با سفارش طراحي سايت در تارينوتك، 20 روز پس از سفارش وب سايت خود را آماده تحويل بگيريد.

همچنين متخصصين تارينوتك براي صاحبان كسب و كاري كه براي تحويل وب سايت خود عجله دارند نيز راه حلي پيش رو گذاشته است. شما مي توانيد با استفاده از پكيج هاي ديگر اين شركت، وب سايت خود را در كوتاه ترين زمان ممكن تحويل بگيريد.

زمان بندي متدوال براي پروژه هاي طراحي سايت
فرقي نمي كند شما در حال طراحي يك سايت براي يك برند بزرگ باشيد و يا اينكه در حال ريديزاين يك وب سايت از پيش آماده باشيد. مي بايست مراحل زير به ترتيب انجام شود تا پروژه نهايي بدون ايراد در اختيار مشتري قرار بگيرد. در اين بخش مي خواهيم به اين مراحل بپردازيم. متخصصين تارينوتك با جمع آوري اين مباحث تلاش مي كنند تا شما را در طراحي بهتر و اختصاصي تر وب سايتتان ياري كنند. با ما همراه باشيد.

پرسشنامه وب سايت
هنگام عقد قرارداد ميان شما و شركت طراح سايت، اولين گزينه تهيه يك پرسشنامه است اين پرسش نامه شامل ليستي از سوالات است كه مشتري مي بايست به آن ها پاسخ دهد تا طراح متوجه طرح ذهني مشتري شود. سعي كنيد به تمامي اين سوالات به دقت پاسخ دهيد تا سبب سردرگمي طراح سايت نشويد. در صورتي كه اطلاعات كافي در مورد بخش هاي طراحي سايت نداريد، مي توانيد سليقه طراحي سايت را به طراحان ما بسپاريد و از ديدن نتيجه كار شگفت زده شويد.

روش ديگر اين است كه از وب سايت هاي ديگر كمك بگيريد. مي توانيد از وب سايت هاي مشابهي كه در حال فروش محصولات و يا ارائه خدمات شما مي باشند ايده بگيريد و از طراحان سايت ما بخواهيد، سايت شما را نيز مشابه يكي از همان سايت هاي رقيب طراحي كند. در اين زمينه مي توانيد بهترين قالب هاي طراحي سايت شركتي نيز استفاده كنيد.

اين كار سبب مي شود سليقه شما براي طراح سايت آشكارتر شود و راحت تر بتواند يك سايت حرفه اي را براي شما طراحي كند.

مرور پرسش نامه
پس از اتمام پرسش نامه، ايده هاي شما در اختيار طراحان سايت قرار مي گيرد و يك بررسي كلي در مورد طراحي شما صورت مي گيرد. در ادامه طي يك تماس تلفني تمامي نقاط كوري كه براي طراح ايجاد شده است، برطرف مي گردد. در طي اين جلسه تلفني اهداف، منحني فروش، پيشنهادات طراح سايت، عناصر طراحي و … بررسي مي گردد. در پايان اين گفتگو مسير طراحي براي طراح مشخص مي شود تا بتواند وب سايتي طراحي كند كه مطابق با سليقه مشتري باشد.

طراحي اوليه
اين بخش از طراحي كه حدود 5 الي 7 روز به طول مي انجامد، طراح سايت يك طرح اوليه از وب سايت شما آماده مي كند. رنگ بندي متناسب با وب سايت و محصولات شما، كدنويسي فونت هاي خوانا و زيبا، مشخص كردن تعداد برگه ها براي وب سايت و … همگي در اين مرحله صورت مي گيرد و يك وب سايت خام در انتهاي اين مرحله تشكيل مي شود كه راهي دراز براي رسيدن به سايت دلخواه دارد.

مرور طراحي اوليه
در اين مرحله طرح اوليه كه در بخش پيشين ايجاد شد، به مشتري نشان داده مي شود. اگر طرح اوليه دقيقا همان چيزي باشد كه مشتري خواسته بود، اهداف آينده براي مشتري بيان شده و به طراحي ادامه مي دهد. در اين مرحله ممكن است مشتري خواستار چند تغيير جزئي باشد كه تنظيمات آن ممكن است يك الي دو روز زمان ببرد. در صورتي كه تغييرات كلي باشد و نياز به طراحي پايه اي باشد، طراحان تارينوتك تا 7 روز طراحي هاي مورد نياز مشتري را پايه ريزي مي كنند.

اجراي طرح
پس از تاييد طرح، برنامه نويسي سايت آغاز مي شود و طراح سايت شروع به كدنويسي مي كند تا وب سايت براي ورود مطالب آماده شود. اينجا جايي است كه شما مي توانيد پيشرفت روزانه وب سايت خود را به صورت روزانه با اطلاعات خودتان مشاهده كنيد. همچنين مي توانيد در روند كار حضور داشته باشيد و در صورتي كه مطالب بارگذاري شده اشتباه بود، به طراح سايت گوشزد كنيد. هنگامي كه طراحي اين بخش به پايان رسيد، مي بايست به تاييد مشتري برسد و محتواهاي آن كاملا تكميل شود.

برخي از صفحات يك وب سايت مانند تماس با ما و درباره ما، معمولا داراي يك محتواي كوتاه در مورد شركت و يا فروشگاه شما مي باشند. بهتر است اين محتوا به قلم شما نوشته شود تا كارايي بهتري داشته باشد. شركت ها معمولا در اين بخش در مورد سال تاسيس شركت و روند انجام كار خود به اختصار توضيح مي دهند. در مورد فروشگاه ها نيز اين امر مي تواند صادق باشد.

بررسي نهايي و تاييد
در اين مرحله به روزهاي انتهايي طراحي سايت نزديك مي شويم و كم كم زمان تحويل پروژه فرا مي رسد. سايت براي تاييد نهايي در اختيار مشتري قرار مي گيرد تا ايرادات جزيي لازم را بيان كند.

سئو سايت
زماني كه مشتري تاييد نهايي بدهد سايت راه اندازي مي شود و در موتورهاي جستجو قابل رويت است. بايد اطمينان حاصل كرد كه بهينه سازي براي موتورهاي جستجو انجام شده است.

طراحان تارينوتك از همان ابتداي طراحي به فكر سئو ساتي شما هم هستند و كدنويسي هاي لازم را براي بهينه سازي انجام مي دهند تا در ادامه راه دچار مشكل نشويد.

شما مي توانيد براي تبليغات سايت خود شروع به سئو سايت كنيد و يا اينكه اين مورد را نيز به دست سئوكاران ما بسپاريد. سئو يك سايت امري زمان بر است كه نياز به حوصله دارد. براي اينكه به صفحات اول گوگل نزديك شويد و در نتايج برتر ظاهر شويد، مي بايست بر روي سئوي سايت خود كار كنيد. تارينوتك در اين زمينه سه بسته پيشنهادي را به شما ارائه مي دهد كه مي توانيد هر يك را با توجه به بودجه خود و به دلخواه انتخاب كنيد. مهم ترين تفاوت در ميان پكيج ها زمان اجراي سئو و نتيجه گيري از سئو سايت است.

چقدر زمان براي طراحي سايت لازم است؟
در بخش پيشين در مورد روند طراحي سايت صحبت شد. تمامي اين مراحل با توجه به راحتي كار، قالب مورد استفاده، ميزان كدنويسي و … مي توانيد تغيير كند. بنابراين لازم است كه در ابتدا تمامي اين روندها تعيين شود و سپس در مورد زمان طراحي سايت صحبت كنيم.

علاوه بر موضوعاتي كه بيان شد، عوامل بسياري بر زمان طراحي سايت تاثيرگذار هستند. همچنين ميزان توانايي، تخصص و تجربه تيم طراحي سايت نيز بر سرعن اجراي كار بسيار تاثيرگذار است. در مقابل شما نيز به عنوان كارفرما مي بايست همكاري هاي لازم را داشته باشيد تا در كوتاه ترين زمان، نتايج دلخواه را كسب كنيد.

نوع سايت
سايت ها با توجه به نوع كسب و كار و يا نوع خدمات انواع مختلفي دارند. سايت اطلاع رساني، وبلاگي، فروشگاهي، شركتي و … تنها بخشي از انواع سايت هاي مختلف هستند. تمامي اين سايت ها با توجه به كاربردشان ممكن است زمان طراحي آن ها تغيير كند. به عنوان مثال طراحي سايت فروشگاهي به دليل ايجاد درگاه پرداخت و افزايش امنيت سايت و همچنين قرار دادن انواع محصولات، نسبت به ديگر ساتي ها زمان بر است.

يك سايت اطلاع رساني و يا وبلاگ ساده ممكن است در چند روز آماده شود. و حتي مي توان براي اين سايت ها از قالب آماده و ارزان استفاده كرد كه زمان طراحي سايت را به حداقل مي رساند.

كيفيت سايت
كيفيت وب سايت شما به عوامل مختلفي بستگي دارد. معمولا ساخت يك سايت رابطه مستقيمي با بودجه شما دارد. در صورتي كه تنها يك سايت ساده بدون ويژگي هاي بصري جديد بخواهيد، لازم به هزينه هي هنگفت نيست و تنها با يك قالب آماده نيز مي تواند به سايت دلخواه شما دست يافت. طبيعتا اين نوع وب سايت از كيفيت پايين تري برخوردار است. كد نويسي درون سايت، امنيت سايت، رعايت اصول سئو از پايه طراحي سايت، رابط كاربري، تجربه كاربري و … همگي بر كيفيت سايت موثر هستند و هر يك به تنهايي مي توانند سبب افزايش كيفيت وب سايت شما باشند.

تيم ارائه دهنده طراحي سايت
براي طراحي وب سايت خود سعي كنيد شركتي را انتخاب كنيد كه معتبر بر زمان، هزينه، كيفيت پروژه شما باشد. يك تيم متخصص قادر است در كوتاه ترين زمان ممكن پروژه شما به اتمام برساند و در عين حال كيفيت وب سايت شما كاهش نيابد. حتما قبل از عقد قرارداد اعتبار، نمونه كارها و رزومه شركت را بررسي كنيد تا اطمينان يابيد كه در مورد پروژه طراحي شما بدقولي صورت نمي گيرد.

شما عزيزان مي توانيد براي طراحي سايت خود با مشاورين تارينوتك به صورت رايگان در ارتباط باشيد تا بتوانيد بهترين سايت را داشته باشيد.

وظايف تيم طراحي سايت چيست؟
تيمي كه با آن قرارداد بسته ايد تا وب سايت شما را به ثمر برساند مي بايست برخي از وظايف را به درستي انجام دهد. برخي از اين وظايف به شرح زير است.

لايه بندي، قالب اختصاصي و افزونه ها
توليد محتواي اوليه
طراحي گرافيكي
رعايت ابتدايي اصول سئو
اگر تمامي اين موارد توسط تيم طراحي سايت به درستي صورت پذيرد شما مي توانيد از يك هفته تا يماه براي طراحي سايت خود زمان در نظر بگيريد. اما طراحي سايت به همينجا ختم نمي شود و نمي توان در اين حالت انتظار بهره برداري داشت. يك وب سايت براي اينك ه به بهره برداري برسد ممكن است چندين ماه تا چندين سال به زمان نياز داشته باشد. در ادامه به برخي از موارد مهم در ادامه طراحي سايت مي پردازيم.

موارد مهم بعد از طراحي سايت
طرايح يك سايت در واقع پايان كار نيست، بلكه تنها بخشي از راه براي رسيدن به موفقيت در فضاي مجازي است. از جمله مواردي كه پس از طراحي به آن نياز داريد به شرح زير است:

پشتيباني سايت
مهم ترين و اصولي ترين موضوع پشتيباني وب سايت پس از طراحي است. يك سايت در طول دوره فعاليت خود دستخوش تغييرات گسترده اي مي شود و تيم پشتيباني مي بايست اين موارد را انجام دهد. به عنوان مثال ممكن است در مسير بهره برداري از پروژه، برخي از برگه ها و يا گزينه ها رضايت مشتري را در برنداشته باشد، براي حل اين مشكل مي بايست ديزان آن بخش را تغيير داد.

تيم تارينوتك پس از اينكه طراحي وب سايت شما را به اتمام رساند، به مدت يك سال به صورت رايگان در كنار شما خواهد بود تا مشكلات احتمالي ايجاد شده را برطرف كند.

از ديگر عواملي كه تيم پشتيباني بر عهده دارند مي توان به بحث امنيت وب سايت، به روز رساني افزونه ها و قالب و كدها، بررسي باگ ها و … اشاره كرد.

سئو وب سايت
حتما در مسير طراحي سايت به كلمه سئو برخورده ايد. بي شك يكي از بهترين عواملي كه اگر يك وب سايت در مسير طراحي و پس از طراحي از آن بهره مند نباشد، به راحتي نمي توان موفقيت آن را تضمين كرد. داشتن يك تيم سئوكار سبب مي شود وب سايت شما در بهترين رتبه ها از صفحه گوگل باشد. هرچقدر سئو وب سايت شما قوي تر باشد، متناسب با آن فروش و بازديد بيشتري خواهيد داشت.

تيم سئوكار تارينوتك به روش هاي متعددي صفحات سايت شما را در كلمات كليدي مورد نظرتان به رتبه هاي اوليه مي رساند. هرچقدر تعداد اين صفحات بيشتر باشد تضمين موفقيت شما بالاتر است. در صورتي كه سئو وب سايت خود را در اختيار تيم متخصص تارينوتك قرار دهيد، به صورت تضميني در حداقل 20 كلمه مي توانيد در صدر باشيد و به بالاترين ميزان فروش و ارائه خدمات خود دست پيدا كنيد.

توليد محتوا
وب سايتي كه محتوا ندارد مانند فروشگاهي است كه ويترين ان خالي است. توليد كننده محتوا با استفاده از تخصص خود به معرفي هرچه بيشتر محصولات شما مي پردازد. اين محتوا براي كساني كه صاحب وب سايت فروشگاهي هستند بسيار مهم است. توليد محتوا مي تواند به روش هاي مختلفي صورت بگيرد كه مي توان به موارد زير اشاره كرد.

محتواي متني: همانطور كه از نامش پيداست اين محتوا به صورت نوشته هايي است كه مرتبط با كسب و كار شما مي باشد و در صفحات وبلاگ، معرفي محصول، شبكه هاي اجتماعي و … انجام مي شود.

محتواي صوتي: يكي از روش ها براي بهبود جايگاه وب سايت توليد پادكست است. وب سايت هاي زيادي براي جلب مشتري از پادكست استفاده مي كنند كه نتايج جالب توجهي نيز دريافت كرده اند.

محتواي تصويري: يكي از موثرترين روش ها توليد محتواي تصويري مي باشد. گاهي يك عكس مي تواند تاثير بيشتري از يك نوشته و يا حتي فايل صوتي داشته باشد. محتواي تصوير هميشه مورد استقبال مردم است بنابراين براي جلب رضايت مخاطبين خود حتما از محتواي تصويري نيز بهره ببريد.

نقد و بررسي
طراحي يك سايت به عوامل مختلفي بستگي دارد كه هريك نقش تعيين كننده اي در زمان طراحي سايت دارند. همانطور كه بيان كرديم در ابتداي راه شما تنها 1 هفته براي طراحي سايت نياز داريد. ولي در صورتي كه مي خواهيد به يك وب سايت حرفه اي دست پيدا كنيد بايد صبور باشيد.

ما در تيم تارينوتك آماده ارائه بهترين خدمات طراحي سايت و توسعه كسب و كار شما هستيم. شما مي توانيد براي دريافت مشاوره رايگان و يا سفارش وب سايت با مشاورين ما در تماس باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۰:۲۸ توسط:tina موضوع: نظرات (0)